رئیسی گفت: واحد‌های صنفی متخلف در هندیجان به دلیل سرپیچی از شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا پلمب شدند.

داوود رئیسی رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید شبانه از واحد‌های صنفی در سطح شهرستان با همکاری بازرسان اماکن نیروی انتظامی و با هدف نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: ۲۵ واحد صنفی مختلف مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند.

او با بیان اینکه در این بازدید‌ها ۲۵ واحد صنفی تذکر و اخطار دریافت کردند، افزود: ۴ واحد شامل؛ یک باب سفره خانه، یک آرایشگاه مردانه، یک بستنی فروشی و یک کبابی به دلیل رعایت نکردن مقررات بهداشتی و مقابله با کرونا پلمب شدند.

رئیسی وضعیت کنونی هندیجان را به لحاظ شیوع کرونا ویروس و ابتلای شهروندان به این بیماری بحرانی توصیف کرد و اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم از برگزاری دورهمی‌ها و مراسم عروسی و عزاداری و شرکت در اینگونه محافل خودداری کنند تا از وضعیت نارنجی خارج نشویم و شاهد افزایش بیماری کووید-۱۹ در سطح شهرستان نباشیم.

از ابتدای سال ۱۴۰۰ به دلیل سفر‌های نوروزی و دید و بازدیدها، شیوع ویروس کرونا و آمار ابتلا به این بیماری و مرگ و میر ناشی از آن در کشور به شدت افزایش یافته است و بیشتر نقاط در وضعیت قرمز و نارنجی به سر می‌برند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.