رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق طی دیروز در این کلانشهر را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه آتش سوزی واحد تجاری در طبقه سوم یک مجتمع در منطقه کیانپارس نبش خیابان ۸ غربی با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

او به مهار آتش سوزی در انبار منزل مسکونی در ساعت ۹ و ۳۲ دقیقه در منطقه چهارصد دستگاه خیابان پاکبان ۴، کوچه مهربان با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و افزود: آتش نشانان حریق هیوندا مینی بوس را در ساعت ۱۳ و ۱۶ دقیقه در مسیر بلوار کارگر جنب سازمان آب که به علت اتصال برق چراغ خودرو رخ داده بود با موفقیت اطفا کردند.

قنبری با اشاره به اطفای آتش سوزی منزل مسکونی که به علت اتصال برق پمپ در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه در منطقه کوی نبوت رخ داده بود، اظهار داشت: شعله‌های آتش در کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه در منطقه عین ۲ خیابان سوم غربی سرکوب شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش سوزی کانکس نگهبانی پارک در ساعت ۱۹ و ۱۴ دقیقه در منطقه فاز ۲ پادادشهر خیابان ۵ فرهنگیان تصریح کرد: حریق پایه برق ساعت ۲۲ و ۶ دقیقه در منطقه پردیس ۲ خیابان آفتاب یک با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

او ادامه داد: آتش نشانان در عملیات نجات افراد گرفتار شده در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه امام شرقی نبش سی متری و همچنین عملیات نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه شهرک دانشگاه ۴ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.