پرداخت تسهیلات یک هزار میلیارد ریالی بانک قرض الحسنه مهر ایران در اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی در اردبیل پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: همراهی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان جهت اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت و بانک مرکزی قابل تحسین بوده و این بانک در سال گدشته یک هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی پرداخت کرده است.

او اظهار کرد: با تلاش‌های کارکنان و مدیریت استانی، فرهنگ قرض الحسنه در استان نهادینه شده و رضایت مردم این امر را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با بیان اینکه طبق گزارشات مسوولان منابع بانک مهر ایران در استان اردبیل ۶۷درصد افزایش یافته است گفت: میزان مطالبات کمتر از یک درصد نشان می‌دهد که در مقایسه با مطالبات سیستم بانکی بسیار ناچیز بوده و از نظر استاندارد‌های موفق فعالیت بانکداری حتی استاندارد‌های بین المللی به موفقیت خوبی دست یافته است.

عزیزی ادامه داد: بانک مهر ایران رسالت اجتماعی خود را در حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان و رفع نیاز‌های ضروری متقاضیان در سراسر استان بخوبی انجام داده است.

او تصریح کرد: بطوری که در سال ۹۹ با پرداخت ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیش از ۲٥ هزار نفر از اقشار مختلف مردم رتبه قابل قبولی را کسب کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.