به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان مراسم افتتاحیه، کلنگ زنی، و بازدید از پروژه‌های در حال ساخت نزاجا در شیراز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در مراسم افتتاح مجتمع مسکونی ۱۵۲ واحدی کارکنان ارتش در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت: بحمدالله امروز به همت فرمانده ولایی نزاجا تلاش‌های بسیار خوبی به‌منظور رفع مشکلات معیشتی کارکنان در حال انجام است و در همین راستا در زمینه واگذاری منزل سازمانی و منزل شخصی کارکنان پروژه‌های بسیاری در سطح استان فارس به بهره‌برداری رسیده و پروژه‌های زیادی نیز در مرحله آماده‌سازی و آغاز به کار قرار گرفته‌اند.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس اظهارداشت: نیرو‌های ارتشی در زمان نیاز، بدون هیچ ادعا و چشمداشتی وارد صحنه کمک به مردم می‌شوند و در دوران دفاع مقدس نیز سهم عمده‌ای از پیروزی‌ها مرهون تلاش و فداکاری ارتش بود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که این استان با توجه به حضور تعداد قابل توجهی از یگان‌های نظامی به ویژه ارتش، نیازمند توجه ویژه‌ای برای تامین امکانات مورد نیاز است، افزود: در گذشته تلاش‌هایی صورت گرفته است، اما با توجه به رشد نیرو‌های ارتش در فارس، نیازمند ارتقا امکانات و خدمات ارتش در این استان هستیم.

او با اشاره به این که پاسخگویی به نیاز‌های نیرو‌های ارتش در استان فارس در دستور کار فرماندهان ارشد ارتش در استان قرار داشته است، ادامه داد: سازماندهی برای تامین مسکن نیرو‌هایی که مدافعان امنیت و سرحدات کشور هستند از جمله اقداماتی است که در سال‌های اخیر با جدیت پیگیری شده است.

استاندارفارس با بیان این که تعاونی مسکن نیرو‌های ارتش در این استان اقداماتی برای تامین سرپناه اعضاء صورت داده است، گفت: مدیریت ارشد استان، صدور مجوز‌های مورد نیاز و توافقات با سایر دستگاه‌ها مانند شهرداری، اوقاف و راه و شهرسازی را برای این تعاونی تسهیل کرده است که در نتیجه برخی پروژه‌ها به بهره برداری رسیده است.

رحیمی تصریح کرد: خدمات ارزشمندی که نیرو‌های مسلح ارائه می‌دهند قابل جبران مالی نیست، اما باید خانواده‌های آنان در آرامش زندگی کنند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که در سایر زمین‌های متعلق به ارتش نیز کار‌های مقدماتی برای ساخت مجتمع‌های مسکونی صورت گرفته است، گفت: در صورت پیگیری ارتش، در شیراز و در کازرون نیز امکان ساخت مجتمع‌های مسکونی بیشتری برای نیرو‌های ارتش وجود دارد و استانداری در این زمینه حمایت و همراهی خواهد داشت.

امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا در سخنانی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که نیروی زمینی موفق شد خسارتی را که بیش از ۱۰ سال به همکاران عزیز در منطقه فارس (در زمینه واگذاری زمین‌های منطقه دالین سپیدان) وارد شده بود جبران کرده و همینجا از همه کسانی که موجب شدند تا گره از کار این همرزمان عزیز باز شود قدردانی می‌کنم.

او ابراز امیدواری کرد که کارکنان و خانواده‌های آنان در این خانه‌ها خدا را عبادت کرده و فرزندانی صالح تربیت کنند که انشاالله بتوانند در گوشه‌ای از دنیای بزرگ اسلام منشاء برکاتی برای نظام اسلامی باشند.

امیر حیدری با تقدیر از فرماندهان نظامی و مدیریت شهری شیراز که با همکاری و پیگیری خود موجب تسریع در روند اجرای پروژه‌های نزاجا در این شهر می‌شوند افزود: انشاالله بتوانیم منازلی را به کارکنان واگذار کنیم که زیبنده آنان باشد و منزلت اجتماعی آنان را بالا ببرد و این کار‌ها موحباتی را فراهم کنند تا بتوانیم از پل صراط با سرفرازی عبور کنیم.

گفتنی است که افتتاحیه منازل سازمانی ۱۴۴ واحدی تیپ ۳۷ زرهی، مراسم کلنگ زنی واگذاری زمین‌های موقوفه محرر، بازدید از روند ساخت منازل سازمانی ۴۶۰ واحدی باغتخت، بازدید از روند ساخت بیمارستان منطقه‌ای نزاجا، افتتاحیه منازل شخصی ۳۶۰ واحدی و کلنگ زنی پروژه فاز ۴ تعاونی نور کوثر زرین در شهرک گلستان، افتتاحیه منازل شخصی ۷۲ واحدی و کلنگ زنی پروژه منازل شخصی تعاونی مسکن نظامیان فارس در شهر صدرا، بازدید از کارگاه ساخت بقعه شهدای کربلا در حرم مطهر امام حسین (ع) ستاد عتبات عالیات استان فارس، بازدید از منازل سازمانی درحال ساخت تیپ ۵۵ هوابرد، بازدید از بیمارستان پشتیبان ارتش جهت بیماران کرونایی در ورزشگاه شهید دستغیب و دیدار و تجلیل از کادر درمانی این بیمارستان از دیگر برنامه‌های سفر امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شیراز بود که به اجرا در آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محقق
۰۰:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای وزیر آموزش وپرورش یاد بگیر
آخرین اخبار