مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بیش از ۳ هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر در مرز باشماق مریوان غربالگری کرونا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر در مرز باشماق مریوان غربالگری کرونا شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: از روز‌های پایانی سال گذشته وظیفه غربالگری مسافران پایانه مرزی مریوان به جمعیت هلال احمر سپرده شده و طی یکماه گذشته نجاتگران ما با تمام توان خود به خدمت‌گزاری مردم در مرز رسمی مریوان پرداخته‌اند.

جلالی تصریح کرد: در این مدت ۶۴ تیم عملیاتی متشکل از نجاتگران آموزش دیده جمعیت در مرز مستقر بوده و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان به غربالگری مسافرین پرداخته‌اند.

او افزود: همچنین در این مدت بیش از ۵ هزار عدد ماسک و ۳ هزار ژل ضدعفونی دست در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.

جلالی اضافه کرد: علاوه بر طرح غربالگری مسافران، طی یکماه گذشته یک تیم عملیاتی متشکل از ۳ نجاتگر جمعیت و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر نیز در مرز مستقر بوده اند.

او ضمن تقدیر از هموطنانی که نکات بهداشتی مواجهه با کرونا را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: با توجه با بالا رفتن آمار مبتلایان کرونا از مردم عزیز می‌خواهم که حتی الامکان تماس‌های خود با دیگران را به حداقل برسانند و بیشتر وقت خود را در منزل سپری بکنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: طی یکسال گذشته بیش از ۲ هزار داوطلب جمعیت هلال احمر کردستان در طرح‌های پیشگیرانه کرونا شرکت داشته و به هموطنان خود ارائه خدمت نموده‌اند.

جلالی تصریح کرد: در سال جدید نیز همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری جمعیت هلال احمر در خدمت به مردم عزیز کردستان بوده و ما در کنار وظایف ذاتی خود، فعالیت‌های بشردوستانه را در اولویت کاری مان قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.