در جلسه شورای اداری شهرستان تفرش بر انتخابات سالم و پرشور تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اولین جلسه شورای اداری تفرش در سال ۱۴۰۰ با حضور اعضا و نمایندگان ادارات مربوطه برگزار و در این جلسه بر انتخابات سالم و پرشور تاکید شد.

حجت الاسلام حاجی لَری امام جمعه فرش در این جلسه ضمن تشکر از مدافعان حوزه سلامت بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: حُسن خلق با ارباب رجوع حتما رعایت شود.

حاج علی بیگی فرماندار تفرش هم گفت: باید فرآیند انتخابات سالم، امن، پرشور، تسهیل برگزار شود و شهرستان برای حضور حداکثری در انتخابات خردادماه مهیا شود.

حاج علی بیگی با تاکید بر صدور مجوز‌های تولیدی بحث تولید فاز دوم ناحیه صنعتی از تمام ادارات خواست مانع زدایی‌های لازم را برای تولید انجام دهند.

او خطاب به مسئولان بیان کرد: خانه مخصوص نیازمندان دهکده روستای سعیدیه احداث و برای سالروز ۳ خرداد و دفاع مقدس برنامه‌های لازم تدوین شود.

فرماندار تفرش ضمن تشکر از زحمات کادر درمان و با اشاره به شعار امسال که باعنوان تولید پشتیبانی و مانع زدایی هاست اضافه کرد: خوشبختانه سال ۹۹ معوقات کارگران تا ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد.

دکتر زیلابی رییس شبکه بهداشت هم در این جلسه گفت: متاسفانه به طور میانگین روزانه ۳۰ نفر در شهرستان تفرش به کرونا مبتلامی شوند،۳۵۰ نفر در قرنطینه خانگی هستند، ۱۴ مورد بستری در بیمارستان داریم.

دکتر زیلابی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۰ نفر واکسینه شده اند افزود: در سال ۱۴۰۰ متاسفانه ۵ نفر فوتی داشتیم و ۱۳ مورد از اصناف متخلف کرونایی را پلمپ کردیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.