توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: پارسال ۴۰ هزار بسته معیشتی و یک هزار و ۴۶۰ بسته نیز در یک ماهه امسال تهیه و بین نیازمندان این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: پارسال ۴۰ هزار بسته معیشتی و یک هزار و ۴۶۰ بسته نیز در یک ماهه امسال تهیه و بین نیازمندان این استان توزیع شد.

او افزود: توزیع بسته‌های معیشتی در برنامه امسال سپاه قرار دارد و همچنین در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد با سعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر، طرح توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در شهرستان همدان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا و فراهم نبودن امکان افطاری دادن از شهروندان درخواست می‌شود با نیت خیرخواهانه کمک‌های خالصانه خود را در اختیار گروه‌های جهادی و مجموعه پایگاه‌های بسیج قرار دهند تا به نیت خیران این کمک‌ها را به دست افراد نیازمند برسانیم.

بقایی اضافه کرد: سپاه ناحیه همدان همزمان با سراسر کشور مرحله اول طرح شهید سلیمانی را از آذر ماه سال گذشته با همکاری شبکه بهداشت آغاز کرد و بسیجیان در قالب تیم‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی سازماندهی شدند.

او بیان کرد: تیم‌های مراقبتی در پایگاه‌های بهداشت، خانه‌های سلامت و مراکز درمانی مستقر شده در عین حال تیم‌های نظارتی با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی نظارت بر مراکز و اجتماعات را انجام دادند و تیم‌های حمایتی نیز در قالب گروه‌های جهادی و بسته‌های کمک مومنانه فعالیت داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد:با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در سطح شهرستان و استان همدان این تیم‌ها مجدد کار خود را آغاز کرده و با قوت در حال اجرای ماموریت‌های محوله هستند.

بقایی عنوان کرد: از مردم خواست همکاری‌های لازم با این تیم‌ها را داشته باشند همچنین با پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی‌ها زمینه شکستن و قطع زنجیره کرونا را فراهم کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.