فردی که از طریق درج آگهی کاریابی با وعده اشتغال بانوان در فضای مجازی، اقدام به کلاهبرداری از سوژه‌های خود کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: ماموران پلیس فتا درپی دریافت یک فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از خانمی با درج آگهی در فضای مجازی با وعده اشتغال زایی برای وی در قبال دریافت مبلغی قابل توجه، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی دریافتند که با یک کلاهبردار حرفه‌ای مواجه می‌باشند که با طعمه قرار دادن خانم‌های جویای شغل، با درج آگهی در برخی از سایت‌ها پس از جلب اطمینان این قشر از جامعه و دریافت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها می‌نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه متهم در برابر اسناد و مدارک پلیسی به جرم خود اعتراف کرد افزود: ماموران پلیس فتا تاکنون ۵ نفر از شهروندان که طعمه این کلاهبردار مجازی شده بودند را شناسایی و برای آن‌ها تشکیل پرونده دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: شهروندان در صورت مواجهه با تبلیغات کاریابی در دنیای مجازی، نخست از آدرس و هویت فرد و یا شرکت انتشار دهنده آگهی مطمئن شده و سپس اقدامات بعدی مثل وارز وجه ویا ارسال مدارک را انجام دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.