تزریق بیش از ۲ هزار دوز واکسن کرونا در بهبهان

فرماندار بهبهان گفت: بیش از ۲ هزار دوز واکسن کرونا در مرحله اول و دوم واکسیناسیون تزریق شد.

یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان در حاشیه چهارمین نشست ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در مرحله نخست واکسیناسیون ۱۸۳۷ دوز واکسن و در مرحله دوم نیز ۹۱۴ دوز تزریق شده است.

او با بیان اینکه ۲۰۸ تست در ۲۴ ساعت اخیر مثبت شده است، افزود: مردم هرگونه احساس آلرژی فصلی حتی با سابقه قبلی، علایم گوارشی، سردرد‌های ممتد و ... را علایم کرونا بدانند و سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

زمانی اصل با هشدار در خصوص کاهش یافتن سن مبتلایان به کرونا آن را یک زنگ خطر دانست و بیان کرد: مراکز خدمات سلامت ۱۶ ساعته یکی از محل‌های نگرانی‌های ما هستند، تراکم زیاد در این مراکز باعث افزایش خطر ابتلا می‌شود که برنامه‌ای برای تفکیک این مراکز و خلوت‌تر شدن آن‌ها خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان بهبهان اظهار داشت: برای شناسایی و درمان افراد مشکوک با اجرای برنامه‌هایی سرعت را افزایش خواهیم داد تا میزان مرگ و میر کاهش یابد، در پیک چهارم هنوز به قله پیک نرسیدیم و احتمالا در روز‌های آینده با افزایش مبتلایان مواجه خواهیم شد، ضمن آنکه آمار دچار شدگان به کرونا در روستا‌ها در حال افزایش بوده و این مسئله نگران کننده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار