سارقان زورگیر در چنگال مردان قانون البرز

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ سارق زورگیر که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت با شیوه زورگیری در مناطق محمدشهر، ماهدشت و کیانمهر شهرستان کرج، با توجه به اهمیت موضوع، بررسی آن به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان در یک گروه ۲ نفره به وسیله یک موتورسیکلت پلاک مخدوش در ساعات ابتدایی شب سوژه های خود را زیر نظر می‌گرفته‌اند و با استفاده از تاریکی شب در مناطق خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش مالباختگان می‌کرده‌اند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه مالباختگان با حضور در پلیس آگاهی مشخصات ظاهری سارقان را اعلام و چهره فرضی متهمان ترسیم شد و در اختیار کلیه گشت های انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت که در نهایت ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت متهمان را که به وسیله موتورسیکلت در حال پرسه زنی و انتخاب سوژه بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او افزود: پس از دستگیری متهمان ۲۰ نفر از مالباختگان آن ها راشناسایی شدند که پس از تکمیل تحقیقات پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.