پربار گفت: با استفاده از پیمانکاران توانمند باید زمینه تسریع در اجرای پروژه‌های ساماندهی پهنه شمالی این شهرستان فراهم شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالقادر پربار شهردار زاهدان در حاشیه بازدید از پهنه شمالی زاهدان اظهارداشت: هرچند افزایش سرعت در اجرای امور بسیار مهم است اما در این راستا نباید کیفیت فدای کمیت شود در واقع باید این دو مقوله به صورت کامل و همزمان به بهترین نحو به انجام برسد.

او افزود: پروژه بزرگ ساماندهی پهنه شمالی زاهدان خوشبختانه بازخورد بسیار مثبتی را در میان ساکنان این محلات و سایر شهروندان به همراه داشته که باید با تلاش و همت مضاعف به نحو مطلوب‌تری تا پایان کار همچنان ادامه یابد.

شهردار زاهدان خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در مناطق کمتربرخوردار وجود دارد می‌طلبد که برای اجرای تمامی برنامه‌ها و طرح‌های این مناطق با حساسیت بیشتری عمل شود.

او با بیان اینکه پیشرفت‌های حاصله در اجرای امور مرتبط با مناطق حاشیه‌ای بسیار خوب است تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته موضوع بهسازی، آسفالت و حذف معابر خاکی در پهنه شمالی زاهدان به عنوان مهمترین هدف در توانمندسازی این مناطق از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده که باید با برنامه‌ریزی دقیق این مهم با سرعت بیشتری ادامه یابد و در موعد مقرر به بهترین نحو به اتمام برسد.

او با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته در بودجه سالجاری بیان کرد: امید است که با افزایش همکاری و تعامل بین بخشی قطعا شاهد تحقق اهدافمان در کمترین زمان ممکن در پهنه شمالی زاهدان باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار