رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از۱۳ هزار و ۶۲۰ راننده حمل و نقل عمومی ثبت نام‌کننده در سامانه ناوگان ایرانیان اصناف با نظارت‌ها و راستی‌آزمایی‌ها تاکنون ۱۱ هزار و ۶۸۸ نفر تایید شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود شهرکی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ساماندهی ناوگان حمل و نقل سیستان و بلوچستان از طریق نام‌نویسی در سامانه «ناوگان سایت ایرانیان اصناف» در استان نظارت، تطبیق ویرایش و راستی‌آزمایی تمامی آژانس‌ها در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

او با بیان اینکه براساس اطلاعات اولیه دریافتی از سایت «ایرانیان اصناف» ۱۳ هزار و ۶۲۰ راننده در این سامانه نام‌نویسی کرده‌اند افزود: با بازرسی‌های انجام شده و پیگیری سازمان صمت این میزان به ۱۱ هزار و  ۶۸۸ راننده کاهش پیدا کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه معادل یک هزار و ۹۳۲ راننده از سامانه حذف شده‌اند ادامه داد: در همین ارتباط از سه هزار و ۲۶۱ راننده ثبت شده در شهرستان زاهدان اطلاعات هزارو ۷۷ راننده حذف شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس تصمیم کمیسیون نظارت بر تشکل‌های صنفی شهرستان زابل و حوزه سیستان نیز نزدیک به هزار راننده که فعالیتی نداشتند از این سامانه حذف شده‌اند بیان کرد: این فرآیند و پایش تعداد واقعی رانندگان فعال در آژانس‌ها که از ۲ ماه قبل آغاز شده همچنان ادامه دارد و ادارات شهرستان‌های تابعه سازمان صمت تا اصلاح کامل این فرایند را ادامه خواهند داد.
شهرکی با بیان اینکه مدیران آژانس‌ها نسبت به واقعی کردن آمار رانندگان خود اقدام کنند خاطرنشان کرد: در غیر اینصورت به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار