یکی از موکب‌های ساوه بسته اقلام مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در ادامه رزمایش کمک مومنانه اعضای موکب شباب الزینب (س) شهرستان ساوه۲۰۰ بسته اقلام مواد غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

صفریان، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ارزش این ۲۰۰ بسته اقلام مواد غذایی حدود ۵۲ میلیون تومان است که به همت موکب شباب الزینب (س) و همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ساوه بین نیازمندان توزیع شد.

صفریان افزود: این کمک‌ها در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب طرح مواسات و همدلی همانند سال گذشته و به صورت گسترده‌تر به منظور کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس منحوس کرونا انجام شد.

با شیوع کرونا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۹ مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

با توجه به آسیب دیدن بخش از کسب و کار‌ها به منظور کمک به قشر ضعیف جامعه رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی هم آغاز شده است.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.