فرمانده سپاه روح‌الله گفت: حیات با برکت سردار حجازی سرشار از مجاهدت و فداکاری در راه خدمت به نظام اسلامی و امت اسلام بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با تبریک و تسلیت شهادت سردار حجازی گفت:  سردار جانباز شهید سرلشکر پاسدار سیّد محمد حجازی فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدّس و محور مقاومت و از ستارگان درخشان جبهه مقاومت اسلامی بود.

سردار سرتیپ کریمی افزود: کارنامه درخشان و افتخارآمیز و نقش‌آفرینی‌های حماسی در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و مشی سراسر از مجاهدت در راه خدا و ولایت همراه با اخلاص و تواضع او که ذخیره‌ای گران‌بها و توشه‌ای قرین اجر معنوی و کسب رضایت پروردگار متعال است، این شهید را در تراز فرماندهی الگو و برتر برای پاسداران و خدمتگزاری شایسته در مکتب سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ساخته بود.

او اضافه کرد: زندگی و حیات با برکتشان ردار سرافراز اسلام سرلشکر پاسدار سیّد محمد حجازی س سرشار از مجاهدت و فداکاری در راه خدمت به نظام اسلامی و امت اسلام بود که خبر شهادتش موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: این سردار مقتدر و خلاق و برادر خدوم و ارزشمند در برهه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی همواره در میادین دفاع حضور فعال داشت و درصحنه‌های مقابله با عناصر ضدانقلاب در کردستان و صف اول مبارزه با ارتش بعث عراق، حضور در عرصه‌های مدیریتی بسیج، سپاه و سازندگی کشور و در نهایت همراهی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای پر افتخار مدافع حرم در جبهه‌های مقاومت نقش مؤثری را ایفا کرد.

او ادامه داد: نام، یاد و آرمان‌های بلند آن سردار عاشورایی و جانباز سرافراز سپاه اسلام که تلاش‌های خستگی‌ناپذیر او همچون خورشیدی تابناک پیش روی نسل جوان پاسدار و همه مدافعان انقلاب است.

سردار کریمی تصریح کرد: شهادت این فرمانده عزیز را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف)، فرمانده معظّم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معظّم ایشان و تمامی فرماندهان و همرزمان تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و رحمت واسعه الهی برای آن شهید سعید و سلامتی، صبر و اجر جزیل برای خاندان معزّز حجازی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.