کارشناس پیش‌ بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:اختلاف دمای هوا در گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان اصفهان به ۳۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ متناوب امواج ناپایدار به استان است از این رو افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگبار‌های بهاری همراه با رعدوبرق به ویژه مناطق غربی اصفهان را در برمی گیرد.

او با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی تا یکشتبه هفته آینده ادامه خواهد یافت، افزود: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک محلی در نواحی شرقی استان در روز‌های جمعه و شنبه پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین احتمال بارش‌های رگباری در این مناطق وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: آران و بیدگل با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.