سلاح‌های جنگی به دست پاسداران جنوب رسیدند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: هوشیاری پاسداران و سبزپوشان ولایت به کشف سلاح‌های جنگی ختم شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ حاج احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: در عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه با تلاش دریابانی، مرکز ۱۶، تیپ امام صادق (ع)، مرزبانی از یگان‌های تابعه و زیر مجموعه قرارگاه منطقه‌ای کربلا در مرز تعداد ۸ قبضه سلاح جنگی کلاش کشف شد.

او با اشاره به اینکه پاسداران و سبزپوشان حریم راه ولایت و امامت، پاسداران غیور و دلیر با چشمی باز و زبان روزه مستحکم‌تر از همیشه در مرز‌های ایران مرز‌های خوزستان (جنوب غرب) شبانه روز از امنیت کشور حراست کرده اند، افزود: در ماه مبارک رمضان با روزه داری، اجر خدمت خود را مضاعف می‌کنند.

سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا اظهار داشت: پاسداران و سبز پوشان ما مرز‌های جنوب غرب کشور را ناامن‌ترین مکان برای تردد قاچاقچیان و متخلفان کرده اند و از هیچ تلاشی برای حفاظت از حریم ایران دریغ نخواهند کرد.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا، ۲۱ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکُف و ۷ هزار فشنگ کلت کمری در محدوده شلحه حاج حسین اروند نیز در ساعت ۲۲ شامگاه ۲۹ فروردین ماه امسال طی یک عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات، تیپ امام صادق (ع) مرزبانی و زیر مجموعه قرارگاه منطقه‌ای کربلا در مرز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
درود