اسماعیل اسماعیلی مربی تیم فوتبال نساجی درباره شکست تیمش برابر سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل اسماعیلی  مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست این تیم برابر تیم  سپاهان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پیش بینی می‌کردیم که بازی سنگینی باشد و به سپاهان تبریک می‌گویم. اصلاً نگران نیستیم، چون بازیکنان عملکرد خوبی داشتند.

او ادامه داد: شروع خوبی نداشتیم و در ادامه شرایط برای ما بهتر شد. بازی پایاپایی بود که با شوت کاپیتان تیم ملی از حریف عقب افتادیم. بازیکنان ما بعد از دریافت گل تلاش کردند. در نیمه دوم و با ۱۰ نفره شدن تیم سپاهان برتری با ما بود. بازیکنان نساجی متزلزل عمل کردند و فکر می‌کنم تحت فشار بازی و نتیجه بودند و نتوانستند تصمیم‌های درستی بگیرند.

مربی تیم فوتبال نساجی درباره بی‌دقتی شاگردانش در زدن ضربات آخر گفت: موقعیت‌سازی مقابل تیمی مانند سپاهان هم خوب است. آن‌ها صدرنشین لیگ برتر بوده و بسیار حرفه‌ای هستند. باید تلاش کنیم و جوانان ما با تمرکز بالاتری بازی کنند تا در ضربات آخر موفق‌تر باشند.

اسماعیلی درباره  بازی آینده تیمش در جام حذفی مقابل ملوان بیان کرد: در شرایطی هستیم که هر بازی برای برد وارد زمین مسابقه می‌شویم. اهمیتی ندارد که در جام حذفی یا لیگ برتر بازی می‌کنیم چراکه به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. به طور حتم  جام حذفی هم برای ما مهم خواهد بود.

او درباره مصدومیت مجتبی بیژن، خاطر نشان کرد: این بازیکن پس از اتفاقی که برایش رخ داد راهی بیمارستان شده است. اطلاعی از میزان مصدومیت او نداریم. ان شا الله که مشکل خاصی نباشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار