سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره بازی با تیم مهرام تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مهران شاهین طبع سرمربی  تیم بسکتبال شهرداری گرگان  در خصوص بازی با تیم مهرام تهران اظهار کرد: تیم ما بازی قبلی را باخته بود و در ۲ سال گذشته فقط در ۲ بازی شکست خورده بودیم و بازی قبلی را در بد موقعی به تیم مهرام باختیم و باشگاه خیلی زحمت کشید که بازیکنان را به این بازی برساند و خاطره بازی قبلی مقابل مهرام را فراموش کنیم. امیدوار هستم در بازی‌های بعدی بهتر بازی کنیم و شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم.

او درباره اعتراض جمشیدی گفت: من به او گفتم، پس از پایان بازی باهم صحبت می‌کنیم. اتفاقاتی که در بازی می‌افتد و عکس العمل‌های بازیکنان ۲ تیم ناشی از  حساسیت بازی است.

شاهین طبع درباره بازی بعدی با تیم مهرام بیان کرد: هیچ چیزی مشخص نیست ،همان طور که بازی اول را به راحتی بردیم و بازی دوم را به مهرام واگذار کردیم. تیم مهرام دارای بازیکنان با تجربه و کادرفنی خوبی است و هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

او در خصوص داوری بازی گفت: نظر خاصی درباره داوری ندارم. امیدوارم اشتباهات داوری برای هر ۲ تیم باشد. بدیهی است که اشتباه داوری وجود دارد، اما اگر برای هر ۲ تیم باشد قابل چشم پوشی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار