رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ششمین محموله جدید واکسن کرونا شامل ۶ هزار و ۶۱۸ دز تحویل استان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  حمید مخیری رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت :محموله جدید واکسن کرونا شامل ۶ هزار و ۶۱۸ دز واکسن سینوفارم برای تکمیل واکسیناسیون کادر بهداشت و کادر درمان، بیماران خاص و بیماران سرطانی هستند.

او اظهار داشت: لیست توزیع بر حسب تعداد پرسنل بهداشت ودرمان، تعداد بیماران خاص و بیماران سرطانی هر شهرستان تهیه شده و کارشناسان مسئول زنجیره سرد واکسن سرم و مواد بیولوژیک شهرستان‌ها از صبح روز جمعه سوم اردیبهشت ماه می‌توانند برای دریافت واکسن به مرکز بهداشت استان مراجعه کنند.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: هدف از این توزیع واکسن سینوفارم ابتدا تکمیل واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و بعد به ترتیب واکسیناسیون بیماران خاص و بیماران سرطانی است.

مخیری تصریح کرد: با هماهنگی که با نظام پزشکی انجام شده بنابر این است که ثبت نام گروه‌های فاز اول در بخش خصوصی انجام شود تا با توجه به کارت معتبر و لیست سازمانشان بر علیه بیماری کرونا واکسینه شوند.

شمار قربانیان کرونا در این استان با فوت ۱۳ بیمار دیگر در شبانه‌روز گذشته به یکهزار و ۵۸۲ نفر رسید.

تعداد مبتلایان به کرونا در این استان نیز با شناسایی یکهزار و ۹۵ بیمار جدید طی شبانه روز گذشته به ۹۸ هزار و ۶۷۶ نفر رسید.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.