امام جمعه قزوین گفت: مردم ایران از مذاکره هراسی ندارند، بلکه آن‌ها از خیانت ، دروغ ، وعده‌های توخالی و تفرقه و دودستگی می ترسند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه سروش آسمانی گفت: اینکه عده‌ای می‌گویند از مذاکرات نترسید! باید پاسخ داد که مردم ایران از مذاکره هراسی ندارند، بلکه آن‌ها از خیانت و دروغ و وعده‌های توخالی و تفرقه و دودستگی و اعتماد به دشمن و نادیده شدن اقتدار الهی و توان داخلی می‌ترسند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: ما هرچقدر مصیبت می‌کشیم از سوی کسانی است که اعتقاد به خدا ندارند و به ستمگران تکیه می‌کنند و هستی خود را به آتش می‌کشند باید برای همه مردم در همه عرصه‌ها خیر بخواهیم مگر نسبت به دشمنان قسم خورده الهی.

او اضافه کرد: در عرصه اقتصادی باید بکوشیم موانع تولید را کنار بگذاریم و با دعا برای رفع مشکلات قدم برداریم کسی که این رویه را در پیش بگیرد از اختلاس و رانت و بازار سیاه سردر نمی‌آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: سیلی انتقام الهی در چهره کریه صهیونیست‌ها و انفجاراتی که در مناطق مهم این رژیم رخ داد و آن‌ها نتوانستند غلطی کنند یک عملیات کوچک بود، ما فقط به آن‌ها می‌گوییم این فقط قطره‌ای از انتقام بود و هنوز ایران اسلامی انتقام خود را آغاز نکرده است و به گفته یکی از فرماندهان این فقط انتقام ماشین سردار سلیمانی است انتقام خود سردار نابودی کامل صهیونیست‌هاست.

او اضافه کرد: طی روز‌های گذشته عروج شهادت گونه سردار حجازی جانشین فرماندهی سپاه قدس و مقاومت اسلامی را داشتیم، خداوند روح او را با شهدای کربلا محشور کند سرداری که تمام عمر خود را در مجاهدت و فعالیت در انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم، فعالیت‌های جهادی و استحکام بسیج در ایران اسلامی در خدمت مردم گذراند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: جانشینی سردار فلاح زاده به جای سردار حاجی زاده، به عنوان یک سردار شجاع و فرمانده حاضر در جبهه و جهاد و یار همراه شهید سلیمانی این وحشت را در دل صهیونیست‌ها انداخته است که نگران هستند جای سردار حجازی هیچ زمانی خالی نمی‌ماند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به مناسبت‌های تقویمی اظهار کرد: رحلت حضرت خدیجه کبری (س) را تسلیت عرض می‌کنیم بانویی که پشتوانه حضرت رسول (ص) و عصاره همه انبیا شد و برای جهان تا ابدیت زمینه‌های خیر را فراهم آورد.

وی با اشاره به حادثه طبس گفت: شکست حمله نظامی امریکا به ایران اسلامی در صحرای طبس را در پیش داریم. در همان ابتدا خدای متعال به این انقلاب نورس نشان داد که اگر برای خدا قیام کنید، زمانی که همه شما در خواب هستید خداوند پاسخ دشمنان را می‌دهد و لشکریان نامرئی خود را فرستاد و پیچیده‌ترین طرح نظامی امریکایی‌ها را در طبس به شکست مفتضحانه تبدیل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.