به گفته منابع محلی یک کاروان نظامی ارتش تروریستی آمریکا در حومه شرقی دیرالزور هدف حملات راکتی قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، منابع محلی در دیرالزور سوریه از حملات راکتی افرادی ناشناس به یک کاروان نظامی ارتش تروریستی آمریکا در حومه شرقی دیرالزور و تبادل آتش بین دوطرف خبر دادند.

این منابع اعلام کردند با وجود اینکه نیروهای آمریکایی درباره تلفات احتمالی خود در این حمله هیچ اطلاعاتی نمی‌دهد، اما یک عنصر مسلح نیرو‌های دموکراتیک سوریه (قسد) به بیمارستان منتقل شده است.


بیشتر بخوانید:


نیرو‌های آمریکایی با تشدید تدابیر امنیتی در منطقه، مانع از تردد شده‌اند و بالگرد‌های آمریکایی نیز در آسمان پرواز می‌کنند.

به گفته این منابعپس از حملات راکتی به این کاروان نظامی، نیروهای تروریست آمریکایی با هجوم به روستای «کسار» چند نفر ازجمله امام مسجد روستا را دستگیر کرده‌اند.

پیش از این حمله نیز یک بمب کنار جاده‌ای در حین عبور کاروان تروریستی آمریکا که به سمت چاه نفتی «العمر» در حال حرکت بود منفجر شد که تلفاتی درپی نداشت.

اهالی این مناطق ماه‌ها است که به سرقت نفت و گندم سوریه توسط اشغالگران آمریکایی و نیرو‌های کُرد وابسته به آن‌ها معترض هستند.

روز چهارشنبه گذشته نیز منابعی در استان الحسکه سوریه از تصرف دو مقر نیرو‌های گروه آسایش از شبه‌نظامیان کُرد سوری وابسته به آمریکا به دست نیرو‌های دفاع ملی سوریه پس از دو روز درگیری‌های با آن‌ها خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار