رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که تل‌آویو از ترس حملات مقاومت، دستورالعمل‌هایی برای ساکنان اطراف نوار غزه صادر کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی امروز (شنبه) اعلام کردند که تل‌آویو از ترس حملات گروه‌های مقاومت، دستورالعمل‌هایی برای ساکنان اطراف نوار غزه برای ماندن در نزدیکی «مکان‌های امن» و ممانعت از انجام کشاورزی در نزدیکی مرز‌ها صادر کرده است.

شبکه تلویزیونی عبری زبان کان نیز اعلام کرد که ارتش به دنبال کاهش تنش و جلوگیری از رویارویی با اتاق مشترک گروه‌های مقاومت است، زیرا به آنچه تعهد دهند، عمل می‌کنند همانطور که ۴ حمله بی‌نظیر، قدرتمند و متوالی طی دوره گذشته انجام دادند.

این شبکه اعلام کرد: موشک‌ها و راکت‌های پرتاب شده از سوی نوار غزه به تمام شهرک‌های اطراف نوار غزه اصابت کرده‌اند و حتی شورای منطقه‌ای «اشکول» و منطقه صنعتی «عسقلان» هدف قرار گرفته شده است.

پیش از گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن هشدار درباره اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در قدس اعلام کرده بودند که مقاومت فلسطین حرف پایانی را می‌زند و با قدرت در برابر دشمن خواهد ایستاد تا غرور دشمن را لگد مال کند. جرقه‌ای که امروز روشن کردید، کلید انفجاری در برابر دشمن جنایتکار است.

گفتنی است، ساعاتی پیش از حمله گروه‌های مقاومت به نوار غزه، نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی با شلیک بمب صوتی و گاز اشک آور به سمت نمازگزاران فلسطینی در شمال بیت لحم، آن‌ها را سرکوب کردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در پی این تنش‌ها دو نفر از زخمی‌ها به بیمارستان منتقل شده‌‎اند.

المیادین نیز ساعاتی پس از حمله گروه‌های مقاومت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مرکز نوار غزه را گلوله باران کرده است. این حمله توپخانه‌ای به یک مرکز ایست و بازرسی در شرق البریج (مرکز غزه) و زمین زراعی در منطقه القراره صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار