رونمایی از اسناد تاریخ انتخابات در همدان همزمان با انتخابات ۱۴۰۰

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور از رونمایی اسناد «تاریخ انتخابات در همدان» همزمان با انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میثاق گودرزی، مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: اسناد قابل توجهی از برگزاری انتخابات در دوره‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب در این مرکز نگهداری می‌شود که بیانگر حضور مستمر مردم استان و میزان مشارکت آن‌ها در دوره‌های مختلف انتخاباتی است.

او افزود: نمونه برگه‌های رای، صورتجلسه شمارش آرا، اطلاعیه‌های عمومی، بیانیه‌ها و اعلان‌های حمایت سیاسی و صنفی از کاندیداها، نمونه پوستر‌های تبلیغاتی و موضوعات امنیتی و حفاظتی در برگزاری انتخابات سالم و امن از جمله این اسناد است.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور عنوان کرد: در این مجموعه گوشه‌ای از رویداد‌های مربوط به انتخابات مجلس شورای ملی، مجلس سنا، انجمن‌های شهر و روستا، رفراندوم جمهوری اسلامی ایران، ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و شورا‌های اسلامی شهر و روستا منتشر و بازگو خواهد شد.

گودرزی با تأکید بر مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: به طور حتم مردم استان همدان با حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰، بار دیگر برگ زرینی در تاریخ اجتماعی و سیاسی استان رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار