مدیر کل زندان‌های استان یزد گفت: جوانان نیکوکار یزدی بیش از ۵۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حسین سبزواری مدیر کل زندان‌های استان یزد گفت: همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان جوان یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۳۰ میلیون تومان هزینه سالگرد پدر مرحومش را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

او افزود: این نیکوکار یزدی که اصرار داشت نام و تصویرش فاش نشود در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت : با نزدیک شدن به زمان سالگرد پدرم تصمیم گرفته تا هزینه مراسم وی را در راهی خرج نموده که باعث شادی روح وی و خوشحالی دل خانواده ای گردد .

 اقدام اختصاص هزینه مراسم هایی مانند ختم ، سوم ، هفتم ، چهلم ، سالگرد و غیره به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد تبدیل به یک فرهنگ حسنه  شده است .

کمک ۲۴ میلیونی نیکوکار یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مدیر کل زندان‌های استان یزد گفت:همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان سید امیر حسین راد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کرد.

او افزود: این نیکوکار که فیش واریزی خود را به ستاد دیه استان ارسال نمود در تماس تلفنی با این ستاد هدف از این اقدام خداپسندانه را خوشنودی خداوند و شادی دل کسانی بیان کرد که به دلایل غیر عمد در زندا‌های استان تحمل حبس می کنند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.