مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تعداد ۲۵ هزار و ۳۲۸ پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سومین رزمایش ایران همدل که در قالب اطعام مهدوی و افطاری ساده از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال اجراست، تاکنون تعداد ۲۵ هزار و ۳۲۸ پرس غذای گرم به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده‌ها در بین مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند توزیع شده است.


او به فعالیت ۴۵ آشپزخانه برای اطعام نیازمندان درطول ماه مبارک رمضان در استان زنجان  اشاره کرد و افزود: مجوز فعالیت این مراکز از سوی مراکز بهداشتی اخذ و مسئولین بهداشت و درمان کمیته امداد شهرستان‌ها در تمام مراحل پخت، بسته بندی و توزیع غذای گرم نظارت کامل دارند.


صفری از اجرای طرح افطاری ساده با مساعدت و همکاری خیران نیکوکار خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تعداد ۷۳ هزار و ۱۸۰ افطاری ساده به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار و مومنین روزه دار توزیع شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه هدف از این رزمایش استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم ولایی استان زنجان در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند است، ادامه داد: مردم سخاوتنمند و نیکوکار استان زنجان می‌توانند با اهدای کمک‌های خود در این کار خیر سهم داشته باشند.


صفری گفت: مردم نیکوکار استان زنجان برای شرکت در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۴*۸۸۷۷* و شماره تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ کمک‌های خود را به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.