دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: شمار جانباختگان کرونایی در بوشهر به ۹۸۸ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده که تست ۵۵ نفر از آن‌ها مثبت قطعی است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد تست ۶۴ نفر مثبت قطعی بوده‌ است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: امروز ۱۰ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۴ آقا با ۷۵، ۶۷، ۶۲ و ۵۸ سال سن با سابقه بیماری قلبی عروقی، کلیوی، تنفسی، دیابت و فشار خون و ۶ خانم با ۸۲، ۷۵، ۵۸، ۷۵، ۵۲ و ۵۸ سال سن با سابقه بیماری تنفسی، لوپوس، دیابیز، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

دکتر کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۷ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او افزود: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان بوشهر تا امروز ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۳ هزار و ۴۵۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دکتر کشمیری افزود: شاهد افزایش فوتی‌ها در روز‌ها اخیر در استان هستیم که این نشان دهنده پایین بودن سطح رعایت دستورالعمل‌ها و افزایش دورهمی‌ها در سطح استان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.