️مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : تعداد ۸۹۱ مینی بوس در حمل و نقل مسافر بین شهری در استان فعال بوده که میانگین سنی این ناوگان۲۹.۱ سال است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : تعداد ۸۹۱ مینی بوس در حمل و نقل مسافر بین شهری در استان فعال بوده که میانگین سنی این ناوگان۲۹.۱ سال است.

️او با اشاره به سایر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر گفت : ۲۰۰ دستگاه اتوبوس با میانگین سنی ۸.۹ سال و ۹۰۱ دستگاه سواری با میانگین سنی ۱۱.۲ سال در حال فعالیت هستند.

️کرمی افزود: در کرمانشاه نیز مینی‌بوس‌ها نزدیک به ۳۰ سال عمر دارند و میانگین سن آن‌ها از سایر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری مانند اتوبوس و سواری بیشتر است، اما به جهت هزینه‌های سنگین خرید مینی‌بوس‌های جدید، بسیاری از فعالان این عرصه تمایلی به نوسازی ناوگان فرسوده خود نشان نمی‌دهند.

️او افزود: جابجایی مسافران توسط ناوگان مینی‌بوسی در پارسال، یک میلیون و ۴۰۰هزار نفر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد کاهش داشته است.

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: در مجموع ۲ هزار و ۹۳۵ راننده که محل سکونتشان در این استان است، در حمل و نقل بین شهری مسافر نقش دارند.

️او گفت: پارسال ۲ میلیون و ۳۹۶ هزار مسافر توسط سیستم حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابه جا شده اند.

️کرمی با اشاره به موضوع نظارت و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اطمینان از اجرای کلیه دستورالعمل‌های وزارت بهداشت سختگیرانه عمل کرده ایم و علاوه بر ضدعفونی مکرر ناوگان حمل و نقل مسافر، پایانه ها، الزام استفاده از ماسک توسط مسافران، غربالگری عمومی و نظارت جدی بر موارد دیگر به ویژه استعلام وضعیت ابتلاء قبل از فروش بلیت و حفظ فاصله اجتماعی مناسب در ناوگان را صورت گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.