ورزشکاران استان همدان از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ مدال رنگارنگ ملی و بین المللی در ۲ رشته ورزشی کشتی و دو ومیدانی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: در این مدت سهم کشتی سه مدال ملی و در رشته دو ومیدانی نیز هشت نشان بین المللی نصیب ورزش استان همدان شده است.

سیفی درخشش ورزشکاران استان را مرهون زحمات مربیان سازنده در پرورش قهرمانان دانست و گفت: این رویه موفق باید در سال جاری طی شود تا بتوانیم امسال شاهد مدال‌های پرتعداد در ورزش قهرمانی باشیم.

او با تاکید بر حمایت از نخبه‌ها و قهرمانان ورزشی گفت: شناسایی و شکوفایی نخبه‌های ورزشی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: حمایت از نخبه‌ها و قهرمانان ورزشی را وظیفه می‌دانیم و باید در رفع مشکلات افتخارآفرینان میادین ورزش تلاش کرد.

او با بیان اینکه اشتغال دغدغه اصلی قهرمانان ورزشی است و تلاش خود را برای حل این مساله بکار گرفته‌ایم افزود: تحصیل دانشگاهی قهرمانان ورزشی نیز همواره مورد تاکید است و باید زمینه‌های لازم را موفقیت نام آوران استان در تمامی عرصه‌ها مهیا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان، استعدادیابی را لازمه تداوم مسیر قهرمان پروری و کسب موفقیت‌های روزافزون برای ورزش استان دانست.

سیفی افزود: هم اکنون در رشته‌های کشتی، دوچرخه سواری، تنیس روی میز و فوتبال ناشنوایان دارای نماینده در اردو‌های تیم ملی هستیم و به طور قطع در ماه‌های آینده سهم بسزایی در مدال آوری‌های ملی و بین المللی خواهیم داشت.

انتهای پیام/د

برچسب ها: ورزش و جوانان ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.