مدیرکل زندان‌ های کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸ زندانی آزاد شده جرائم غیر عمد در استان پرداخت می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، منصور بیژنی مدیرکل زندان‌ های کهگیلویه و بویراحمد از اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به ۴۸ تن از زندانیان آزاد شده توسط مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان ‌ها خبر داد.

بیژنی با بیان اینکه ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای وام اشتغالزایی زندانیان آزاد شده در نظر گرفته شده است گفت: پارسال هم ۳۳ تن این تسهیلات را دریافت کردند.
 
او ادامه داد: علاوه بر این ۱۵ زندانی دیگر از طریق معرفی به کمیته امداد امام خمینی (ره) تسهیلات خود اشتغالی دریافت کردند.
 
بیژنی گفت: تسهیلات خود اشتغالی در حوزه ‌های دامداری، زنبور داری، مکانیک خودرو، تعمیر وسایل خانگی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

او افزود: پارسال سهمیه اختصاص یافته به استان از طریق مرکز مراقبت ۹۰۰ میلیون تومان بوده که با تلاش‌ های انجام شده ۳۳ تن هم از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات دریافت کردند.

بیژنی ادامه داد: از آنجایی که معتقدیم خیلی از ورودی ‌های زندان بر اثر بیکاری و نداشتن شغل پایدار است با اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده که واجدالشرایط دریافت وام باشند جرائم و ورودی به زندان کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.