معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از چهار هزار مددجوی تحت حمایت در استان از آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در فضای مجازی بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هرساله یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان ارائه آموزش‌های قرآنی به مددجویان و نشر و ترویج معارف این کتاب آسمانی است.

جمشیدی با بیان اینکه از سال گذشته برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این نهاد به دلیل شیوع بیماری کروناویروس به صورت غیرحضوری در فضای مجازی به اجرا درآمده است، عنوان کرد: امسال نیز برنامه‌های آموزش قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با محوریت تدبر و تفسیر سوره‌های جز سی این کتاب آسمانی در پیام رسان بله برگزار شده است.

کامیار جمشیدی تاکید کرد: هم اکنون بیش از چهار هزار مددجوی تحت حمایت در استان از آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در فضای مجازی بهره مند می‌شوند.

او بیان کرد: در شیوه آموزشی غیرحضوری قرآن کریم فایل‌های آموزشی در کانال فضای مجازی قرار داده شده و در پایان ماه مبارک از مخاطبان قرآنی آزمون الکترونیکی برگزار و به برگزیدگان این طرح آموزشی جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.