رئيس پليس آگاهی استان از شناسايی و دستگيری باند سارقان پل های آهنی و دريچه های فاضلاب و کشف ۳۴فقره سرقت در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی اسدبيگی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی افزايش تخريب و سرقت پل های آهنی و دريچه های فاضلاب در شهرستان همدان و با عنايت به مهار اين گونه سرقت ها که موجب نارضايتی شهروندان شده بودموضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او در ادامه بيان داشت: كارآگاهان موفق به شناسایی سارقان حرفه ای و سابقه دار که در اين امر فعاليت داشته، شدند و در يک عمليات غافلگيرانه او را در منزل خود دستگير و در بازرسی به عمل آمده از خودرو او دو دريچه فاضلاب آبفا کشف کردند و متهم به پليس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ اسدبیگی با اشاره به اینکه از متهم در خصوص سرقت ها و دريچه های كشف شده تحقيق شد گفت: من به اتفاق يک نفر از دوستانم تاکنون بيش از ۴۰فقره سرقت پل های آهنی و دريچه های فاضلاب داشته ایم.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در يک عمليات مجزا همدست او حين فروش اموال مسروقه به همراه دو نفر از مالخران دستگير و به پليس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ اسدبیگی در ادامه گفت: با حضور متهمان، کليه محل های سرقت تاييد و پرونده تکميلی به دادسرا ارسال و هر ۴ متهم روانه زندان شدند.

سرهنگ اسدبیگی یادآورشد: استفاده از پل های سيمانی به جای پل آهنی يكی از راه های بسيار موثر در پيشگيری از وقوع اين سرقت ها است.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.