فرماندار شاهرود از تشدید نظارت‌های کرونایی بر تردد خودرو‌ها، پارک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود در ستاد مقالبه با کرونا شهرستان شاهرود گفت: نیروی انتظامی باید بر ورودی‌های شهر در سرچشمه و میدان الغدیر و ۲ محل دیگر کنترل ویژه‌ای داشته باشد. 

او با بیان اینکه به رغم نصب بنر و نوارکشی، برخی پارک‌ها در شب محل تجمع هستند گفت: براساس بررسی‌ها بخش زیادی از تجمعات در پارک‌ها از زمان قبل از افطار است بنابراین باید یک ربع قبل از افطار تا یک ساعت بعد از اذان برق تمامی پارک‌ها خاموش شود تا از تجمع جلوگیری شود.

به گفته فرماندار شاهرود، در این بازه زمانی خاموشی برق پارک ها، ماشین‌های آتش نشانی در چهار نقطه پرترافیک پارک‌ها با چراغ‌های روشن مستقر شوند.

جلالی با بیان اینکه در موضوع جریمه‌ها باید جدی بود افزود: تمامی واحد‌های مجاز فعالیت گروه یک که خدمات می‌دهند مکلف هستند در ورودی مغازه خود یک روبان قرمز نصب کنند، خدمات و کالای خود را در قالب سفارش از پشت درب مغازه تحویل مشتری دهند.

فرماندار شاهرود تصریح کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یک نفر مستقر در ورودی به کسانی که ماسک ندارند، ماسک تحویل داده و مواد ضدعفونی کننده به دستان مشتری بزنند.

او با بیان اینکه ۲۴ فروشگاه زنجیره‌ای در شاهرود فعال هستند، افزود: در ساعات پرتردد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای فرد مستقر جلوی درب از ازدحام مشتریان جلوگیری کرده و با نوبت دهی مشتریان را به داخل فروشگاه هدایت کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.