عقب نشینی نظامیان صهیونیستی از «باب العامود» پس از روز‌ها مقاومت فلسطینیان

پس از چند روز درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی با فلسطینیان و ممانعت از ورود آن‌ها به باب العامود، بالاخره نیرو‌های اسرائیلی تسلیم شدند و اقدام به عقب نشینی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،، چند روزی است که اخباری مبنی بر درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد الاقصی منتشر می‌شود.

اخباری که حاکی از بسته شدن باب العامود (دروازه دمشق) در مرکز شهر بیت المقدس از ابتدای ماه مبارک رمضان و ممنوعیت برگزاری عبادات و مراسم‌های مذهبی مخصوص این ماه، بدست رژیم صهیونیستی بود.

اما ساعاتی پیش و در شامگاه یکشنبه، خبرگزاری آناتولی به نقل از برخی شاهدان عینی گزارش داد که مقاومت فلسطینیان طی این چند روز ثمر داده و سبب عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از باب العامود شده است.

براساس این اخبار، فلسطینیان پس از عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی تمامی موانع آهنی و بتونی را که بمنظور منع تردد آن‌ها در نظر گرفته شده بود را از بین بردند.

صد‌ها فلسطینی نیز این عقب نشینی را یک پیروزی قلمداد کرده و در همین منطقه جشن گرفتند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز عقب نشینی نیرو‌های اسرائیلی از دروازه دمشق را تایید کرد و طبق گفته احمد طیبی، یکی از اعضای عرب کنست رژیم صهیونیستی نیز پس از خروج نیرو‌های رژیم صهیونیستی از این منطقه هیچ درگیری رخ نداده است.

ساعاتی پیش نیز،شبکه الجزیره از به صدا درآمدن آژیر خطر، در پی شلیک راکتی از غزه به سمت عسقلان واقع در اراضی فلسطین اشغالی، خبر داد.

برخی منابع محلی فلسطین نیز از شنیده شدن صدای آژیر در منطقه «کیزوویم»  واقع در اراضی اشغالی خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار