مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: کارگران در این شرایط دشوار اقتصادی و با توجه به شیوع کرونا در کشور برای حرکت چرخ‌های تولید ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید جواد رکاب پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر، حمایت از جامعه کارگری و ارائه خدمات شایسته به این قشر را وظیفه ذاتی سازمان تامین اجتماعی دانست.

او افزود: حمایت از از جامعه کارگری به عنوان صاحبان اصلی تامین اجتماعی و ارائه خدمات به بازوان تولید زمینه پیشرفت اقتصادی و تحقق اهداف عالیه کشور را فراهم می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، نقش جامعه کارگری در تحول اقتصادی و پیشرفت جامعه را بی‌بدیل خواند و عنوان کرد: کارگران با دستان پرتوان و وجدان کاری خود در این شرایط دشوار اقتصادی و با توجه به شیوع کرونا در کشور برای حرکت چرخ‌های تولید ایثارگرانه تلاش می‌کنند.


بیشتر بخوانید


رکاب‌پور ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی برای تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان که قشر کارگری بخش اعظم آن را تشکیل می‌دهد در سال گذشته طرح ۳۰۷۰ و توقف صدور دفترچه تامین اجتماعی را اجرایی کرد.

او گفت: خدمات غیر حضوری، و نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک طرح‌های سازمان برای کاهش مراجعات حضوری و صیانت از سرمایه‌های سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته است و به طور قطع تاثیر بسیار مهمی بر ارائه خدمت به جامعه هدف خواهد داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان کرد: پارسال با شیوع کرونا به منظور کاهش مراجعه به مراکز درمانی، طرح نسیم ۱۹ را برای ارسال رایگان دارو‌های بیماران مزمن آغاز کردیم و با اجرا شدن این طرح مراجعه‌های غیر ضرور به این مراکز کاهش یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.