برگزاری ختم قرآن مجازی در ۵۰ مؤسسه قرآنی همدان

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان از برگزاری ختم قرآن مجازی در ۵۰ مؤسسه قرآنی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  جواد سعیدی، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان با اشاره به برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن و ختم قرآن در ۵۰ مؤسسه قرآنی، اظهار کرد: این مراسم به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: دوره‌های حضوری آموزش قرآن در تمام مؤسسات تعطیل شده و کلاس‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان با اشاره به اینکه متأسفانه شیوع کرونا اغلب فعالیت‌های قرآنی مؤسسات را تحت‌الشعاع قرار داد، افزود: در حال حاضر تفسیر‌های کوتاه چند دقیقه‌ای از آیات برگزیده و آیات شاخص برگزار و در فضای مجازی و کانال مؤسسات قرآنی منتشر می‌شود.

سعیدی ادامه داد: یکی از مؤسسات قرآنی مراسم جزء‌خوانی قرآن را به صورت مجازی برگزار می‌کند و در پایان به افرادی که موفق به ختم قرآن شدند هدایایی اهدا خواهد شد.

او برگزاری مسابقات مختلف قرآنی را از جمله برنامه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی برشمرد و بیان کرد: تمامی این مسابقات در بستر فضای مجازی و از طریق کانال‌های مؤسسات انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان از ابلاغیه کشوری برنامه‌های مؤسسات قرآنی خبر داد و گفت: بر اساس این ابلاغیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی تا پایان خردادماه فرصت دارند در زمینه‌های آموزش عمومی قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روانخوانی و مفاهیم جزء ۳۰ و همچنین آموزش‌های عمومی قرآن کریم در فضای مجازی، تولیدات قرآنی شامل موشن گرافیک، اپلیکیشن و نرم‌افزار‌های قرآنی برنامه ارائه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار