تکمیل شبکه‌های فرعی آبیاری شمال غرب کشور

مجری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه‌های مرزی کشور گفت: اجرای طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی در شمال غرب کشور به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صالحی نژاد مجری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه‌های مرزی کشور در ارتباط با طرح‌های نیمه کاره و راکد زهکشی مربوط به  استان آذربایجان شرقی گفت: با تامین اعتبارات لازم و با قرارداد‌هایی که با پیمانکاران بسته شده است فرصتی مناسب برای بهره بردارانی به وجود آمده است که با مشارکت در این پروژه‌ها و استفاده از کشاورزی نوین به بهره مندی برسند.

او افزود: ما به عنوان مجری طرح با پیمانکاران تعهد و قرارداد مشخصی تعیین کرده ایم و بر اساس همین قرارداد اگر تامین اعتبار صورت بگیرد در مدت ۲ تا ۳ ماه امکان تحویل موقت وجود خواهد داشت.

صالحی نژاد گفت: حدود یک هزار و ۳۵۰ هکتار تحویل داده شده و به مرحله بهره برداری رسیده است و ۸۰۰ هکتار در حال اجرا است.

او گفت: بعد از اجرای تعهدات دو طرفه بین مجری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و پیمانکاران امکان واگذاری بقیه اراضی نیز وجود خواهد داشت و قبل از آن به دلیل نواقص و تامین نشدن منابع و بسته نشدن پرونده قرارداد امکان واگذاری وجود نخواهد داشت.

صالحی نژاد در ارتباط با واگذاری در شرایط فعلی گفت: مشکل راکد ماندن پروژه در حال حاضر نبود منابع مالی در اجرای بقیه طرح‌ها است و با تامین منابع می‌توان در ۳ ماه آن‌ها را تکمیل کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.