استاندار قزوین درگذشت مادر شهیدان مجید و عبدالحسین قنبری و خواهر شهید محمد حسین اکبری رضایی فرد را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، استاندار قزوین با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان عبدالحسین و مجید قنبری و خواهر شهید محمد حسین اکبری رضایی فرد را به خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور قزوین تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله واناالیه راجعون

خانواده محترم شهیدان بزرگوار عبدالحسین و مجید قنبری و محمدحسین اکبری رضایی فرد

سلام علیکم

▪️خبر درگذشت حاجیه خانم معصومه اکبری رضایی فرد مادر گرانقدر شهیدان عبدالحسین و مجید قنبری و خواهر شهید محمد حسین اکبری رضایی فرد مایه تالم و تاثر فراوان گردید.

▪️بی تردید مادران شهدا، الگو‌های ماندگار برای بانوان این سرزمین هستند و خواهند بود. این انسان‌های از خود رسته و به خدا پیوسته سرمایه‌های پر ارزشی هستند که با الگو گیری از بانوی دوعالم حضرت صدیقه طاهره (س)
و دخت گرانقدرش حضرت زینب کبری (س) فرزندانی برومند، شجاع و مجاهد را تربیت نمودند که همچون یاران امام و مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین سیدالشهداء (ع) در سپهر نورانی ایران عزیز مانند خورشید تابان درخشیدند.

▪️اینجانب درگذشت این مادر متعهد و فداکار را به بیت شریف قنبری و اکبری رضایی فرد تسلیت عرض می‌نمایم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علوّدرجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجرجمیل مسئلت می‌نمایم.

هدایت الله جمالی پور
استاندار قزوین
ششم اردیبهشت ۱۴۰۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار