مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، دو هزار و ۵۰۰ کارمند استان به پویش ایران مهربان پیوستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با یاد آوری اینکه طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در راستای دعوت از کارمندان استان برای پیوستن به پویش ایران مهربان اجرا شده است گفت: خراسان شمالی دارای ۳۲ هزار و ۵۰۰ کارمند مشغول خدمت در ادارات دولتی و غیر دولتی، بانک‌ها و کارخانجات است که طبق برنامه ریزی جذب ۲۰ درصد این افراد در قالب طرح هرکارمند یک حامی پیش بینی شد.


بیشتر بخوانید


الهی راد : در این طرح کارمندان استان با پرداخت مبالغ دلخواه به صورت ماهیانه، تأمین بخشی از هزینه‌های مالی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه با اشاره به آغاز پویش ایران مهربان از آبان ماه سال گذشته نیز گفت: ۱۶ هزار و ۳۲۹ نفر از اقشار مختلف استان در این طرح ثبت نام کردند که تمامی آن‌ها واریز نقدی داشته اند.

او با اشاره به گام دوم طرح پویش ایران مهربان اشاره کرد و افزود: در این بخش با همکاری بسیج جذب بیش از ۱۲ هزار حامی تا شب‌های قدر برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.