دولتشاه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دستاورد‌های نیروی زمینی ارتش پژوهش محور هستند/ سومین جشنواره شهید نامجو بهمن‌ماه برگزار می‌شود

رئیس مرکز مطالعات نیروی زمینی ارتش گفت: دستاورد‌های جدید نیروی زمینی ارتش حاصل ایده‌های علمی بودند که با انجام اقدامات لازم به ثمر نشست.

امیر سرتیپ دوم بهروز دولتشاه رئیس مرکز مطالعات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دانش بنیان بودن تولیدات صنعتی در نیروی زمینی ارتش گفت: دستاورد‌هایی که اخیرا در نیروی زمینی ارتش رونمایی شد حاصل ایده‌های بودند که همکاران ما در سال‌های گذشته و در قالب یک طرح و ایده نظری مطرح کرده بودند.

وی  افزود: ایده‌های تبدیل شده به محصول پس از طی فرآیند زمانی و انجام اقدامات مناسب اکنون به محصول نهایی تبدیل شده اند. این موضوع ارزش و اهمیت ایده پردازی را نشان می‌دهد که امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز با حساسیت آن را پیگیری می کند.  

رئیس مرکز مطالعات نیروی زمینی ارتش گفت: باید به این نکته هم اشاره کرد که دستاورد‌های جدید نیروی زمینی ارتش نیز حاصل جشنواره ایده پردازی شهید نامجو بودند که به مرکز مطالعات نیروی زمینی ارتش ارائه شده است.  

دبیر جشنواره ایده پردازی شهید نامجو نیروی زمینی ارتش درباره برگزاری سومین جشنواره ملی و ششمین جشنواره درون سازمانی شهید نامجو اظهار کرد: امسال سومین جشنواره ملی ایده پردازی شهید نامجو در بهمن ماه و مصادف با ایام ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) با طیف وسیع‌تری برگزار خواهد شد.  

وی افزود: جشنواره امسال در طیف وسیع‌تر و بستر بزرگ‌‎تری برگزار می‌شود و تعامل با شرکت‌های دانش بنیان نیز افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار