افزایش ۸ درصدی تعداد داوطلبان شورای روستایی در استان قزوین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: تعداد داوطلبان شورای روستایی به نسبت دوره گذشته ۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست با مدیران روابط عمومی‌های استان گفت:تعداد داوطلبان شورای روستایی به نسبت دوره گذشته ۸ درصد افزایش یافته است و در دوره گذشته ۲۸ روستا فاقد شورا بودند و امسال تمامی ۲۸ شهر و ۶۷۹ روستای استان به حدنصاب رسیده است و انتخابات در آن‌ها برگزار می‌شود.

به گفته حبیبی، فرایند انتخابات در استان بر اساس روزشمار انتخابات در حال پیگیری و انجام است.

وی افزود: ستاد‌های انتخاباتی استان، شهرستان، بخش و همچنین هیئت‌های نظارت شورا‌ها و هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین به صورت منظم و مستمر، امر انتخابات را رصد می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار  بیان کرد:  برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها، حدود ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و محافظ صندوق در حال ساماندهی است و قریب به سه هزار خودرو در روز انتخابات مورد نیاز است.

وی گفت: تاکنون ۹۶۴ داوطلب برای شورا‌های شهر ثبت نام کرده اند و انتخابات شورای شهر قزوین (مرکز استان)، به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار؛ مردم به فضای مجزی تمایل دارند و انتظار می‌رود رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها چراغ انتخابات را روشن کنند و خدمات نظام برجسته شود.

در این جلسه مدیران روابط عمومی‌ها هم به تشریح عملکرد و بررسی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی‌ها برای فضاسازی انتخابات پیش رو پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار