استاندار بوشهر از تدوین آیین‌نامه کالای همراه ملوان و ته‌لنجی ویژه لنج‌های سفاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ظهر امروز در آیین معرفی فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، امنیت را کالای ارزشمند در جوامع دانست و بیان کرد: امنیت زمینه توسعه و پیشرفت را در همه ابعاد در جامعه فراهم می‌کند.

او توسعه و پیشرفت را مرهون برقراری امنیت پایدار دانست و عنوان کرد: استان بوشهر با مشارکت همه جانبه نیرو‌های مسلح، اعضای شورای تامین به نیروی انتظامی از امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است.

استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات ناجا افزود: پایگاه اجتماعی، نیروی انتظامی در بین مردم بسیار مهم و با اهمیت است.

گراوند با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اقتدار، رحمت، رافت و عزت از ویژگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است و این نیرو نقش مهم و تعیین کننده‌ای در تامین امنیت جامعه دارد.

او با بیان اینکه امنیت بوشهر بر روی امنیت ملی اثرگذار است ادامه داد: برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر به سبب همدلی اعضای شورای تامین، نیرو‌های مسلح و تلاش نیروی انتظامی است.

وابستگی بوشهری‌ها به دریا

استاندار بوشهر اقتصاد این استان را دریا محور دانست و بیان کرد: اقتصاد استان بوشهر دریا محور است و ۶۰ درصد اقتصاد این استان در بخش خدمات، وابسته به دریا است.

گراوند با اشاره به اهمیت توجه به ته‌لنجی و کالای همراه ملوان افزود: در این زمینه آیین‌نامه آن تدوین و با اصلاحاتی به سران سه قوه ارائه شده است که با تصویب آن، مشکل ملوانان شناور‌های سفاری سنتی استان بوشهر برطرف می‌شود.

بوشهر جزء سه استان برتر اقتصادی

او برقراری امنیت پایدار در استان را نشان از تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: سهم استان بوشهر در تولید ناخالص داخلی بیش از ۶.۵ درصد است و جزء سه استان برتر در حوزه اقتصاد معرفی شده است.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر با بیان اینکه ۷۱ درصد گاز کشور در این استان تولید می‌شود تاکید کرد: برای تولید گاز کشور در مناطق جنوبی استان بوشهر بیش از ۶۰ هزار نفر نیروی کارگری، مهندسی، تکنسین، و متخصص فعالیت و ۷۱ درصد گاز مورد نیاز کشور را تولید و تامین می‌کنند.

گراوند صادرات ۹۳ درصد نفت خام کشور از استان بوشهر را از دیگر ویژگی این استان دانست و بیان کرد: علاوه بر این وجود تنها نیروگاه اتمی کشور در بوشهر و صنایع مختلف پتروشیمی از دیگر ظرفیت‌های این استان است.

او خدمات سردار واعظی در پست فرمانده انتظامی استان بوشهر را در خور تحسین دانست و بیان کرد: تعامل، تدین، حضور در صحنه و سعه صدر از ویژگی سردار واعظی است و برای سرهنگ حیدر سوسنی فرمانده جدید استان بوشهر آرزوی موفقیت می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.