اخوان علوی گفت: همکاری مجموعه مدیریت شهری با شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار توسعه شهر‌ها سبب افزایش بهره‌وری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید حسین اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم در جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تأکید بر لزوم و ضرورت همکاری مدیریت شهری با شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن ازجمله سازمان توسعه و عمران می‌تواند بخشی از نیاز‌هایی که پارک علم و فناوری دارد را تحقق بخشیده و نسبت به تسهیل گری خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم بیان کرد: پارک علم و فناوری نیازمند ارتباط بیشتر با مسئولان شهری به‌ویژه شورای شهر در راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان است تا بتوانند بیشتر از گذشته و با همکاری به ارائه خدمت بپردازند.

به گفته اخوان علوی در حال حاضر ۱۰۵ شرکت دانش‌بنیان با بیش از یک هزار و ۸۵۰ نیروی شاغل در حوزه فناوری‌های سخت و فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در پارک علم و فناوری قم مشغول فعالیت هستند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم یادآور شد: وجود فن بازار‌ها و شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان می‌تواند بستر‌های همکاری با شهرداری و سازمان‌های آن را بیش‌ازپیش توسعه دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار