مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در دهه‌ی اول ماه مبارک رمضان بیش از ۵۸ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان توزیع شد.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به آغاز طرح اطعام مهدوی از اول ماه مبارک رمضان گفت: این طرح با هدف طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری سطح استان اجرایی می‌شود.

او افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۱ آشپرخانه به صورت متمرکز و ۵۱ آشپزخانه از سوی مراکز نیکوکاری برای طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان آمده شده است.

سلم آبادی با اشاره به این که امسال در طرح اطعام مهدوی ۴۳ هزار و ۹۹۰ سبد غذایی و ۵۰۰ هزار غذای گرم و افطاری ساده توزیع خواهد شد اظهار کرد: در دهه اول ماه مبارک رمضان ۵۸ هزار و ۱۵۷ پرس غذای گرم، ۱۳ هزار و ۵۴۱ افطاری ساده و ۷ هزار و ۹۹۲ بسته معیشتی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام این موارد بر اساس اقتضائات زمان و حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود تصریح کرد: در مجموع ۷۲ مرکز اطعام مهدوی در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود و کار امدادرسانی به محرومان را انجام خواهند داد.

او بیان کرد: هدف از اجرای طرح اطعام مهدوی حل احتیاجات نیازمندان با حفظ تکریم و شأن آنها است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.