سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الاهلی اظهار داشت: ما به بازی فردا توجه ویژه‌ای داریم تا بتوانیم به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم. الاهلی را می‌شناسم، آن‌ها تیم خوبی دارند و از بازیکنان خوبی بهره می‌برند.

وی در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند در بازی با الاهلی ۳ امتیاز بگیرد، افزود: ما بازی گذشته را فراموش کرده ایم و به فکر مسابقه فردا هستیم. فردا بازی سختی است، چون حریف مربی و بازیکنان خوبی دارد، اما همانطور که گفتم برای بازی فردا آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تیمش فوتبال تهاجمی ارائه می‌کند گفت: بازی گذشته شرایط خودش را داشت و این بازی شرایط خودش را دارد. قطعا ما به بازی تهاجمی علاقه داریم. البته این نوع فوتبال ریسک بالایی دارد. من ذهنیتم را نسبت به این سبک از بازی از بین نمی‌برم و فوتبال تهاجمی ارائه می‌کنیم.

وی گفت: ما فردا برخی از بازیکنان را در اختیار نداریم، اما بازیکنان دیگری را در اختیار داریم که در سطح آن‌ها هستند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

سرمربی آبی پوشان در مورد اینکه عمر سومه در ۴ بازی گذشته موفق به گلزنی شده و در اوج آمادگی است و آیا برنامه‌ای برای متوقف کردن این بازیکن دارد، گفت: الاهلی بازیکنان خوبی دارد و ما نگران سومه در این بازی نیستیم.

مجیدی با اشاره به اینکه تیمش در بازی فردا چه برنامه‌ای دارد گفت: حریف فردای ما مربی و تیم خوبی دارد، اما ما یک تیم متحد هستیم و می‌خواهیم فردا استقلال واقعی را نشان دهیم. هواداران استقلال از ما می‌خواهند با قلب خود برای استقلال بازی کنیم. فقط یک مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد آن هم فشردگی بازی‌ها است. امیدوارم فردا بهترین اتفاق برای تیم استقلال رخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
الاستقلال و الاهلی