فرماندار دشت آزادگان از مثبت شدن تست کرونای روزانه حدود ۲۸ نفر از اهالی این شهرستان از مجموع ۱۰۰ فرد مشکوک به کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان روز دوشنبه در نشست قرارگاه شهرستانی مبارزه با کرونا گفت: روزانه ۱۰۰ نفر به مراکز بهداشتی شهرستان مراجعه می‌کنند که از این تعداد تست کرونا حدود ۲۸ نفر مثبت می‌شود، ضمن اینکه هم اکنون ۱۵ نفر در بخش کرونایی‌ها بستری هستند و اقدامات سرپایی نیز برای افراد با حال عمومی مطلوب صورت می‌گیرد.

او بر تشدید فعالیت قرارگاه مبارزه با کرونای این شهرستان با توجه به نزدیک شدن ایام عید سعید فطر تاکید کرد و افزود: سهل انگاری در این زمینه از مدیران پذیرفتنی نیست و با توجه به اینکه وضعیت کرونایی شهرستان نارنجی است، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی امری تلقی می‌شود.

سیلاوی با تاکید بر اینکه اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در دشت آزادگان در کنترل ویروس کرونا در این شهرستان تاثیر بسزایی داشت، اظهار کرد: این طرح که با همت سپاه، هلال احمر و ادارات در شهرستان و به صورت محله محور اجرا شد در کنترل و شناسایی بیماران مبتلا به کرونا نقش بسیار خوبی داشت که باید این فعالیت‌ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به آغاز مرحله دوم تزریق واکسن به افراد دارای بیماری خاص در روز‌های آینده بیان داشت: در مرحله نخست، تزریق واکسن کرونا در مرحله نخست برای پاکبانان و کادر پزشکی دشت آزادگان انجام شد و در این مرحله به بیماران خاص تزریق خواهد شد.

رئیس قرارگاه شهرستانی مبارزه با کرونا دشت آزادگان بر ارائه عملکرد و اقدامات روزانه از سوی کمیته‌ها و دستگاه‌های دولتی مرتبط با کرونا تاکید و تصریح کرد: ۱۵ پرونده قضایی برای افراد متخلف در خصوص کرونا در این شهرستان تشکیل شده است، ضمن اینکه کمیته ویژه‌ای به مدیریت شهرداری سوسنگرد در خصوص محل و نحوه بستن خیابان‌ها با نیوجرسی تشکیل و به صورت مستمر وضعیت شهرستان پایش شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار