صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به ۳۵ کشور اروپایی

مدیرعامل پتروشیمی تبریز گفت: محصولات پتروشمی تبریز به ۳۵ کشور صادر می‌شود که عمده این کشور‌ها در اروپا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، درفشی مدیرعامل پتروشیمی تبریز در بازید فرمانده سپاه عاشورا از پتروشیمی تبریز گفت: در سال جهش تولید با وجود کرونا و شرایط تحریمی ۱۰۷ درصد در تحقق اهداف خود موفقیت داشتیم.

او گفت: محصولات پتروشمی تبریز به ۳۵ کشور صادر می‌شود که عمده این کشور‌ها در اروپا قرار دارند.

درفشی گفت: کیفیت محصولات پتروشیمی تبریز به قدری بالاست که در رقابت با عربستان و آمریکا گوی سبقت را ربوده و با مشتری‌های اروپایی خود به حد وفاداری رسیده ایم.

او به تراکنش‌های مالی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: بنا برگزارش بانک مرکزی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون به ۹۹ درصد تعهدات ارزی خود عمل کرده ایم.

درفشی در بخشی از گزارش خود گفت: تنها مجموعه پتروشیمی هستیم که بنا داریم اولین محصول صد در صد ایرانی را تولید کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز به توافق خود با استانداری برای استفاده از پساب‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه ما از دهه هفتاد قرارداد داشتیم که از آب زرینه رود برای مایحتاج صنعتی خود استفاده کنیم، اما اخیراً با استانداری توافق کردیم که بجای استفاده از آب شرب از پساب‌های استفاده کنیم که این اتفاق بزرگی در زمینه صرفه جویی آب و موضوعات زیست محیطی است.

سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا گفت: معتقدیم شرکت پتروشیمی به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ استان می‌تواند تجسم عینی جهش تولید باشد.

سردار خرم در استان ابتکار این شرکت در زمینه صرفه جویی آب و استفاده بهینه از پساب‌ها را ستود و گفت: این خبر خوشایندی برای مردم تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.