مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امروز تا اواسط وقت فردا به دلیل عبور موج ضعیفی از استان، شاهد برخاستن گرد و خاک موقت در مناطق جنوبی و مرکزی خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری  مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی تداوم جریانات جنوبی و مرطوب را تا فردا نشان می‌دهد که سبب افزایش رطوبت و مه رقیق در نوار ساحلی و مرکزی استان خواهد شد.

او با بیان اینکه از امروز تا اواسط وقت فردا به دلیل عبور موج ضعیفی از استان، در برخی مناطق شاهد رگبار و رعد و برق، همراه با وزش تندباد‌های لحظه‌ای به ویژه در ارتفاعات شمال، شرق و برخاستن گرد و خاک موقت به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی خواهیم بود، افزود:  بارش‌های این سامانه ضعیف بوده، اما با توجه به ماهیت فصل بهار، احتمال تقویت آن به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

سبزه زاری در ادامه با اشاره به این نکته که تا روز پنجشنبه شاهد کاهش ۳ تا ۴ درجه‌ای دما و سپس از روز جمعه روند افزایش دما مورد انتظار است، تصریح کرد: در شبانه روز گذشته بستان با ۴۲.۲ و ایذه با ۱۶.۹ درجه سا نتیگراد به ترتیب گرم‌ترین وخنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند و همچنین در ۲۴ ساعت اخیر، حداکثر دمای اهواز به ۴۲.۱ و حداقل به ۲۳.۴ درجه سانتی گراد رسیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار