مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب واحد‌های صنفی چالوس به علت تخلفات کرونایی

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تخلفات صنفی در این ارتباط طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی در این شهرستان اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از چندین واحد صنفی این شهرستان از جمله واحد‌های صنفی سلامت محور بازدید کردند.

سرهنگ خسروی از پلمب ۷۰ واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۶ خودروی سرقتی در قائم شهر

سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی باند ۴ نفره سرقت خودرو در شهرستان قائم شهر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان که در منزلی مسکونی در آن شهرستان حضور داشتند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سردار میرزایی از کشف ۶ خودروی سرقتی و لوازم وتجهیزات سرقتی خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت شامل سرقت ۶ خودروی ایسوزو، ۲ خودروی پژو پارس و ۳ خودرو پژو ۴۰۵ در استان اعتراف کردند.

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در ساری با خبر شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی، متهم را که اقدام به برداشت غیر مجاز چوب و محصولات جنگلی در این شهرستان می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران: در بازرسی از کارگاه تولیدی متهم ۱۰ تن انواع چوب آلات جنگلی کشف شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.