باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی نحوه رعایت محدودیت‌های کرونایی در این استان را بررسی کرده است.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، برای بررسی وضعیت تردد در محور‌های استان مرکزی و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی کرونایی  سری  به خیابانهای سطح شهر اراک زده و از مردم درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی سوال کرده است.

برخی از مردم  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با انتقاد از اعمال قانون کجدار و مریض در مورد تعطیلی اصناف و محدودیت شلوغی‌ها گفتند: اگر اعمال محدودیت‌ها به درستی رعایت و اعمال شود وضعیت استان مرکزی قرمز نخواهد بود.

برخی از مردم هم در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفتند: اگر اعمال محدودیت‌ها قبل از ایام عید نوروز انجام می‌شد تعداد مبتلایان کرونایی خیلی کمتر از حال حاضر بود.

برای بررسی وضعیت کنترل تردد خودرو‌ها هم خبرنگار ما سری به مرکز مانیتورینک پلیس راهور اراک زده و نحوه عملکرد این نیرو را جویا شده است.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در این رابطه گفت: طرح محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد و با رانندگانی که تخطی می‌کنند طبق قانون برخورد می‌شود.

سردار مفخمی افزود: پلاک‌های غیر بومی همچنان عودت داده میشوند و تنها در صورتی که سکونت فرد در استان مرکزی احراز شود جریمه نخواهد شد.

او اضافه کرد: در بحث اعمال محدودیت‌ها حدود ۵ هزار مورد تذکر داده شده است و حدود ۲ هزار مورد پلاک‌های غیر بومی عودت داده شده و حدود ۲۰ هزار خودرو تحت کنترل پلیس قرار گرفته اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: همچنین حدود ۱۲ هزار صنوف هم کنترل شده اند.

بازگشت به وضعیت عادی کرونایی به رعایت مردم و اهتمام مسئولان ام در اعمال قانون بستگی دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار