قاسمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص حضور بازیکن آمریکایی تیم شهرداری گرگان در تیم ملی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گارد راس آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، با انتشار استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام شایعاتی در خصوص دعوتش به تیم ملی بسکتبال کشورمان را به وجود آورده است.

در حالی این شایعه برای حضور او در تیم ملی بسکتبال کشورمان منتشر شده که تیم ملی بسکتبال پیش از پتی، مایک رستم پور، بازیکن دو رگه ایرانی _آمریکایی خود را در اختیار داشته است.

مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: تغییر تابعیت پری پتی، بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور او در تیم ملی بسکتبال کشورمان مطرح نبوده و نخواهد بود. تا به امروز که من از تمام مسائل تیم ملی با خبر هستم، چنین احتمالی وجود نداشته است؛ چرا که استوری پری پتی یک نظر شخصی بیش نیست و سیاست گذار در این زمینه فدراسیون بسکتبال است و بدون هماهنگی فدراسیون هیچ گونه اقدامی در این خصوص رخ نخواهد داد.

او افزود: حضور یک بازیکن این چنینی، قوانین خاص خود را دارد و به همین راحتی‌ها هم نیست که یک بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شود. از همه مهم‌تر، تیم ملی ایران می‌تواند تنها از یک بازیکن ۲ تابعیتی استفاده کند که ما در این بخش مایک رستم پور را در اختیار داریم و بر همین اساس حضور پتی در تیم ملی بسکتبال کشورمان امکان پذیر نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار